Център за административно обслужване - 0800 19221

Конкурс за длъжността Секретар на Община Гурково

О Б Я В Л Е Н И Е

 

 

            На основание чл. 10а от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № З - 535от 30.12.2024 г.  на Кмета на Община Гурково

 

 

СЕ ОБЯВЯВА КОНКУРС

 

            За длъжността  Секретар на Община Гурково, Общинска администрация, Община  Гурково.

  1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на

длъжността:

  • Образование – висше, образователно-квалификационна степен – магистър;
  • Професионален опит – 4 години;
  • Ранг II младши /за работилите по служебно правоотношение, на основание Закона за държавния служител /;
  • Вид правоотношение: Служебно
  • Длъжностно ниво 5
  • Ръководно ниво: 5А

 

  1. Допълнителни изисквания:

Необходими компетентности на кандидатите, посочени в рамка на компетентностите за длъжността, съгласно Приложение 1 към чл. 15, ал. 1 от Наредба за условията и реда за оценяване на изпълнението  на служителите в държавната администрация и Приложение 1а към чл. 15, ал. 2 от НУРОИСДА: стратегическа компетентност, лидерска компетентност, управленска компетентност, ориентация към резултати, компетентност за преговори и убеждаване, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), дигитална компетентност.

 

  1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение за точното спазване на законовите и нормативните изисквания и при спазване разпоредбите на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Устройствения правилник на Община Гурково и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Общината.

        Области на дейност:

  • Организация, координация и контрол на административните дейности, свързани с ефективното функциониране на администрацията по дирекции и служби.
  • Контрол върху дейността на административното обслужване на физически и юридически лица.
  • Задълженията на Секретар, съгласно чл. 43 от Закона за местното самоуправление и местната администрация.

           

  1. Размер на основна месечна заплата за длъжността – Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

 

  1. Начин на провеждане на конкурсната процедура чрез:

 

  • Защита на концепция за стратегическо управление на тема „Стратегическо управление на общинска администрация Гурково“

Разработената концепция да бъде до 10 печатни страници формат А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността, за която кандидатства.

  • Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно дейността на администрацията;
  • Интервю

 

Съгласно чл.14, ал.4 от НПКПМДС, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

  1. Необходими документи :
  • Заявление по образец за участие в конкурса /Приложение №3 към чл. 17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители/;
  • Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от същата наредба;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва само номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобито в чужбина образование е вписана в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага на диплома за завършено висше образование по съответната образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг, ако кандидатът е работил като държавен служител;
  • Други документи свързани със заемането на длъжността и по преценка на кандидата;

            Представените копия от документи следва да бъдат заверени от кандидата с текста “Вярно с оригинала” и подпис. При представяне на копия от документи да се представят и оригиналите за сверка.

 

Разработените от кандидатите концепции се представят при подаване на документите в отделен непрозрачен запечатан плик, на който следва да бъде изписано – трите имена на лицето и длъжността за която кандидатстват. На плика се поставя входящ номер, съответстващ на входящия номер на заявлението за участие. Комисията ще отваря само пликовете на допуснатите до конкурса кандидати.

 

            На кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

 

 

  1. Място и срок за подаване на документите:

В 10 – дневен срок от публикуването на обявлението за конкурса, документите следва да са представени лично или чрез пълномощник /с оригинално нотариално заверено пълномощно/ в общинска администрация град Гурково, бул. „ Княз Александър Батенберг“ № 3 – етаж втори стая № 12 – „ Мл. експерт ЧР“, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00ч и от 13.00 ч. до 17.00 ч. Същите могат да се подават и по електронен път на електронната поща на община Гурково - obshtina@gurkovo.bg , като заявлението и декларациите трябва да са подписани с личен електронен подпис на кандидата.

 

  1. Място на обявяване на списъците и съобщенията:

На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител нареждам обявлението за конкурса да бъде изпратено за публикуване едновременно в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и в един  специализиран сайт или портал за търсене на работа. Списъците и съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения на входа на община Гурково и интернет страницата  http://gurkovo.bg, меню „Обяви и новини“- „ Кариери“.

Телефон за информация:  – 04331/2260.

 

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, предвидени за заемането на длъжността. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.