О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл. 10а от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № З - 535от 30.12.2024 г. на Кмета на Община Гурково
СЕ ОБЯВЯВА КОНКУРС
За длъжността Секретар на Община Гурково, Общинска администрация, Община Гурково.
длъжността:
Необходими компетентности на кандидатите, посочени в рамка на компетентностите за длъжността, съгласно Приложение 1 към чл. 15, ал. 1 от Наредба за условията и реда за оценяване на изпълнението на служителите в държавната администрация и Приложение 1а към чл. 15, ал. 2 от НУРОИСДА: стратегическа компетентност, лидерска компетентност, управленска компетентност, ориентация към резултати, компетентност за преговори и убеждаване, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), дигитална компетентност.
Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение за точното спазване на законовите и нормативните изисквания и при спазване разпоредбите на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Устройствения правилник на Община Гурково и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Общината.
Области на дейност:
Разработената концепция да бъде до 10 печатни страници формат А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността, за която кандидатства.
Съгласно чл.14, ал.4 от НПКПМДС, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Представените копия от документи следва да бъдат заверени от кандидата с текста “Вярно с оригинала” и подпис. При представяне на копия от документи да се представят и оригиналите за сверка.
Разработените от кандидатите концепции се представят при подаване на документите в отделен непрозрачен запечатан плик, на който следва да бъде изписано – трите имена на лицето и длъжността за която кандидатстват. На плика се поставя входящ номер, съответстващ на входящия номер на заявлението за участие. Комисията ще отваря само пликовете на допуснатите до конкурса кандидати.
На кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
В 10 – дневен срок от публикуването на обявлението за конкурса, документите следва да са представени лично или чрез пълномощник /с оригинално нотариално заверено пълномощно/ в общинска администрация град Гурково, бул. „ Княз Александър Батенберг“ № 3 – етаж втори стая № 12 – „ Мл. експерт ЧР“, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00ч и от 13.00 ч. до 17.00 ч. Същите могат да се подават и по електронен път на електронната поща на община Гурково - obshtina@gurkovo.bg , като заявлението и декларациите трябва да са подписани с личен електронен подпис на кандидата.
На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител нареждам обявлението за конкурса да бъде изпратено за публикуване едновременно в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и в един специализиран сайт или портал за търсене на работа. Списъците и съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения на входа на община Гурково и интернет страницата http://gurkovo.bg, меню „Обяви и новини“- „ Кариери“.
Телефон за информация: – 04331/2260.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, предвидени за заемането на длъжността. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.