Център за административно обслужване - 0800 19221

Община Гурково обявява конкурс за свободно работно място - Главен експерт "Общинска собственост"

ОБЯВЛЕНИЕ

Община Гурково на основание чл. 14, ал.1 и ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № З-238 от 30.05.2024 г. на Кмета на община Гурково

ОБЯВЯВА  КОНКУРС

за длъжността  Главен експерт „Общинска собственост“ в Дирекция „Общински дейности, устройство на територията и инвестиции” в Общинска администрация Гурково, при следните условия:

  1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
  • Образование – висше; Образователна степен – бакалавър;
  • Професионална квалификация – Социални, стопански и правни науки; Технически науки;
  • Минимален професионален опит – 2 години./Професионален опит на експертна длъжност с аналитични и/или контролни функции в държавна, общинска или районна администрация/ и/или минимален ранг – ІV младши;
  • Компютърна компетентност - добри умения за работа с MS Word, MS Excel, MS Power Point, Internet, електронна поща и офис техника;
  • Да са изпълнени условията, посочени в чл. 7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
  1. Допълнителни умения и компетентности, носещи предимство на кандидатите:
  • Да познава основните нормативни актове в областта на местното самоуправление – Закон за държавния служител, Наредба за условията и реда за оценяване на служителите в държавната администрация, Закон за администрацията, Закон за местното самоуправление и местната администрация;
  • Да познава нормативната уредба, касаеща собствеността - Закон за общинската собственост, Закон за собствеността, Закон за държавната собственост, Закон за концесиите, Закон за устройство на територията, Закон за собствеността и ползването на земеделските земи и други законови и подзаконови нормативни актове;
  • Умения да планира, организира и контролира дейността си, инициативност, отговорност, работа в екип.
  1. Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1.
  2. Начин на провеждане на конкурса:
  • Решаване на тест;
  • Интервю.
  1. Кратко описание на длъжността:
  • Организира, координира и контролира осъществяването на политиката на общината в процеса на управление, разпореждане и придобиване на общинска собственост.
  • Разработва стратегии, планове и програми свързани с управлението и стопанисването на общинската собственост.
  • Издирва и актува имоти общинска собственост.
  • Анализира, проучва и подготвя нови и предлага промени в наредби, програми и други свързани с общинската собственост.
  • Изготвя отговори по заявления на граждани, фирми и др. във връзка с уточняване на собствеността.
  1. Размер на основната заплата, съгласно КДА – 1520 лв. /при назначаване индивидуалният размер на основната месечна заплата ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите от държавната администрация./
  2. Необходими документи, които следва да бъдат представени:
  • Заявление по образец за участие в конкурса /Приложение №3 към чл. 17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители/;
  • Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от същата наредба;
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг;
  • Други документи свързани със заемането на длъжността и по преценка на кандидата;
  • Документ за самоличност – само за справка.

При представяне на копията се представят и оригиналите за сверка.

  1. На кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
  2. В 10 – дневен срок от публикуването на обявлението за конкурса, документите следва да са представени лично или чрез пълномощник /с оригинално нотариално заверено пълномощно/ в общинска администрация град Гурково, бул. „ Княз Александър Батенберг“ № 3 – етаж втори стая № 12 – „ Мл. експерт ЧР“, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00ч и от 13.00 ч. до 17.00 ч. Същите могат да се подават и по електронен път на електронната поща на община Гурково - obshtina@gurkovo.bg , като заявлението и декларациите трябва да са подписани с личен електронен подпис на кандидата.
  3. На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител нареждам обявлението за конкурса да бъде изпратено за публикуване едновременно в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и в един специализиран сайт или портал за търсене на работа. Списъците и съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения на входа на община Гурково и интернет страницата  http://gurkovo.bg, меню „Обяви и новини“- „ Кариери“.

Телефон за информация: 0886/522474 – Петя Кунчева-Нейкова– Мл. експерт „Човешки ресурси”.

 

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, предвидени за заемането на длъжността. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността

 

КЪНЧО ПАПАЗОВ

КМЕТ НА ОБЩИНА ГУРКОВО

Обявление

Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1

Приложение №3