29/05/2024
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Гурково на основание чл. 14, ал.1 и ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № З-235 от 28.05.2024 г. на
Кмета на община Гурково
КОНКУРС
за длъжността Главен счетоводител в Дирекция „Административно правно обслужване, бюджет и финанси” в Общинска администрация Гурково една щатна бройка по длъжностното разписание и структурата на общинска администрация Община Гурково, дефинирана в чл. 7, ал. 10 от НПКДА, на ред 259 от класификатора на длъжностите в администрацията, ниво 8, експертно ниво 4, с наименование „Главен счетоводител в териториална администрация с изключение на Столична община и в териториалните звена на централната администрация”, при следните условия:
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образование – висше; Образователна степен – бакалавър;
- Област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки;
- Професионално направление- Икономика;
- Минимален професионален опит – 3 години. /Професионален опит на експертна длъжност с аналитични и/или контролни функции в държавна, общинска или районна администрация/ и/или минимален ранг – ІV младши;
- Компютърна компетентност - добри умения за работа с MS Word, MS Excel, Internet, електронна поща и офис техника, работа със счетоводни програмни продукти;
- Длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидата следва да отговаря на условията, посочени в чл. 7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
- Допълнителни умения и компетентности, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност по която да е придобито образованието: „Счетоводство и контрол”;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани със счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурителното право;
реда и условията за извършване на осчетоводявания и инвентаризации, организацията на първичната отчетност и вида на първичните счетоводни документи; Вътрешни актове и инструкции относно реда и начина на отчитане на финансовите средства; нормативни актове в областта на местното самоуправление;
- Да познава нормативната уредба свързана с дейността на длъжността и умения за ползване на същата; познаване на устройството, функциите и дейността на местната и държавната администрация;
- Умения да планира, организира и контролира дейността си, инициативност, отговорност, работа в екип;
- Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1.
- Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Провеждане на интервю с кандидата.
- Кратко описание на длъжността:
Организира, контролира и отговаря за цялостната финансово - счетоводна отчетност на общината в съответствие с действащата нормативна уредба и изискванията на Министерство на финансите, Сметна палата и изградената Система за финансово управление и контрол в общината. Извършва оперативен контрол на средствата по проекти и контролира осчетоводяването на извършените разходи и разплащанията с изпълнителите по реализацията на същите. Извършва дейности по наличието, законосъобразността и контрола на правилното водене и осчетоводяване на предаваните първични и вторични счетоводни документи, разходването на паричните средства по параграфи. Извършва и други задачи поставени от ръководството.
- Минимален размер на основната заплата, съгласно КДА – от 933.00 лв. до 2500.00 лв. /при назначаване индивидуалният размер на основната месечна заплата ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите от държавната администрация./
- Необходими документи, които следва да бъдат представени:
- Заявление по образец за участие в конкурса /Приложение №3 към чл. 17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители/;
- Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от същата наредба;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг;
- Други документи свързани със заемането на длъжността и по преценка на кандидата;
- Документ за самоличност – само за справка.
При представяне на копията се представят и оригиналите за сверка.
- На кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
В 10 – дневен срок от публикуването на обявлението за конкурса, документите следва да са представени лично или чрез пълномощник /с оригинално нотариално заверено пълномощно/ в общинска администрация град Гурково, бул. „ Княз Александър Батенберг“ № 3 – етаж втори стая № 12 – „ Мл. експерт ЧР“, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00ч и от 13.00 ч. до 17.00 ч. Същите могат да се подават и по електронен път на електронната поща на община Гурково - obshtina@gurkovo.bg , като заявлението и декларациите трябва да са подписани с личен електронен подпис на кандидата.
- На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител нареждам обявлението за конкурса да бъде изпратено за публикуване едновременно в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и в един специализиран сайт или портал за търсене на работа. Списъците и съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения на входа на община Гурково и интернет страницата http://gurkovo.bg, меню „Обяви и новини“- „ Кариери“.
Телефон за информация: 0886/522474 – Петя Кунчева-Нейкова– Мл. експерт „Човешки ресурси”
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, предвидени за заемането на длъжността. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
КЪНЧО ПАПАЗОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ГУРКОВО
Обявление
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1
Приложение №3