18/11/2025
О Б Я В А
за свободно работно място на длъжност „Домакин на клуб“ в структурно звено „Клубове на пенсионера“ към Община Гурково.
Длъжността има ключова роля в осигуряването на благоприятна, социална и подкрепяща среда за възрастните хора от общината.
1. Основни функции и отговорности:
- Поддържане на материалната база и чистотата в клуба;
- Съдействие за социалната интеграция и активния живот на пенсионерите;
- Подпомагане организацията на социални, здравни и културни дейности;
- Посрещане и подпомагане на посетителите;
- Водене на документация – инвентарни книги, графици, отчети;
- Съвместна работа с общинската администрация при инициативи и събития.
2. Минимални изисквания:
- Средно образование;
- Минимум две години професионален опит.
3. Допълнителни изисквания:
- Комуникационни умения;
- Работа в екип;
- Организираност и отговорност;
- Инициативност и ориентация към резултати;
- Опит в работа с възрастни хора – предимство.
4. Необходими документи:
- Заявление.
- Автобиография (европейски формат);
- Копие от документ за самоличност – за сверка;
- Копие от диплома за завършено образование заверена за вярност с оригинала;
- Документи за трудов/осигурителен стаж – заверени за вярност с оригинала;
- Копие от здравна книжка заверена за вярност с оригинала;
- Допълнителни документи – по преценка на кандидата.
5. Етапи на конкурса:
- Предварителен подбор по документи;
- Интервю с кандидата.
6. Възнаграждение
Основно месечно възнаграждение: 1077.00 лв.
7. Подаване на документи:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Гурково, бул. „ Княз Александър Батенберг“ № 3 – етаж втори стая № 10, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. в срок до 28.11.2025 г..
Възможно е подаване на документи и по имейл: obshtina@gurkovo.bg, като заявлението трябва да е подписано с личен електронен подпис на кандидата.
Тел. за информация – 04331/22-60.