Център за административно обслужване - 0800 19221

Обява за свободно работно място на длъжност Технически сътрудник - кмет на община

                      О Б Я В А

 

За свободно работно място на длъжност  Технически сътрудник - кмет на община в отдел „Административно, информационно обслужване и ГРАО“ към общинска администрация Гурково, със срок до завръщане на титуляра

 

 I. Информация за длъжността – подпомага и осигурява дейността на Кмета на община Гурково, както и на служители, заемащи длъжности в по-високи длъжностни нива в съответната администрация.

II. Задължителни минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Завършено средно образование;
  2. Професионален опит – не се изисква. 

III. Допълнителни изисквания:

- Дигитална компетентност;

- Комуникационна компетентност;

- Конфиденциалност и лоялност.

IV. Необходими документи:

  • Автобиография/СV
  • Копие от диплом за завършено средно образование по изискваната специалност
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /ако притежава такъв/
  • Копие от документи, удостоверяващи допълнително придобита квалификация /ако притежава такава/

 

Документите на кандидатите трябва да са представени лично или чрез упълномощено лице/с оригинално нотариално заверено пълномощно/ в общинска администрация град Гурково, бул. „ Княз Александър Батенберг“ № 3 – етаж втори стая № 10 – „Технически сътрудник и деловодство“, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. в срок до 22.04.2025 г.. Документи се приемат и по електронен път на електронната поща на община Гурково - obshtina@gurkovo.bg , подписани с личен електронен подпис на кандидата.

 

Тел. за информация – 04331/22-60.