ОБЩИНА ГУРКОВО в качеството си на доставчик на социални услуги в домашна среда „Личен асистент” и „Домашен помощник”
След подаване на заявленията ще се извършва оценка на потребностите на кандидат-потребителите и ще бъдат включени в списъка на резервните кандидати. Ползването на услугите ще се извършва приоритетно съгласно класирането им според оценката на потребностите.
За ПОТРЕБИТЕЛИ НА УСЛУГИТЕ могат да кандидатстват:
Необходими документи за кандидат-потребители:
Кандидатите за потребители на услугата (или техни представители), подават документи от 01.02.2018 г. до 20.02.2018 г. включително в сградата на Общинска администрация Гурково, бул. „Ал. Батенберг” №3, стая №12
Документите по образец са публикувани на интернет страницата на Община Ценово. За допълнителна информация -0887148455.
II. ОБЯВЯВА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
Кандидатите ще бъдат включени в списъка на резервните кандидати.
Кратко описание на длъжността „Домашен помощник“/„Личен асистент“:
предоставяне на почасови услуги за лична помощ, в т.ч. и дейности с медико-социална насоченост, дейности за социална подкрепа и социално включване и комунално-битови дейности на лица с трайни увреждания /вкл. деца/ и възрастни хора с ограничения или невъзможност за самообслужване.
Място на работа на „Домашен помощник“ и „Личен асистент“: домовете на потребителите на социални услуги, за които полагат грижи:
Изисквания към кандидатите на длъжностите „Домашен помощник“ и „Личен асистент“:
- Безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст или на професионална пенсия за ранно пенсиониране или лица работещи по срочен трудов договор, които към момента на назначаването ще бъдат безработни;
- Минимална степен на образование - завършен VI клас;
- Мотивация за извършване на социална работа;
- Комуникация при осъществяване на обслужващи дейности;
- Отговорност и съзнателност при изпълнение на този вид дейност;
- Оказване на помощ за преодоляване на трудности.
Необходими документи, които следва да бъдат представени:
üЗаявление за кандидатстване по образец;
üДокумент за самоличност /за справка/:
üАвтобиография;
üЗа кандидати, завършили обучителен курс по сходни програми/проекти - копие на удостоверение/сертификат или декларация - свободен текст, с описание на завършения обучителен курс:
üДиплома/документ за завършено образование /копие/;
üСлужебно бележка от месторабота /ако кандидатът работи/;
üСлужебна бележка от дирекция ..Бюро по труда“
Начин на провеждане на подбора: Интервю - Провеждане на събеседване с кандидатите и оценка на професионалната пригодност;
Място и срок на подаване на документите: Документи следва да се подават от 01.02.2018 г. до 20.02.2018 г., включително в сградата на Общинска администрация Гурково, бул. „Ал. Батенберг” №3, стая №12. Отговорният специалист от общинска администрация следва да запознае кандидатите с длъжностните характеристики.
Документите по образец са публикувани на интернет страницата на Община Гурково. За допълнителна информация - 0887148455.
Общодостъпно място за обявяване на списъците и съобщенията: интернет страницата на Община Гурково и информационното табло до сградата на Общинска администрация - Гурково.
ИВАН ИВАНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ГУРКОВО