Център за административно обслужване - 0800 19221

О Б Я В Л Е Н И Е за подбор на служители на длъжност „Личен асистент” и „Домашен помощник”

О Б Я В Л Е Н И Е

за подбор на служители на длъжност

 „Личен асистент” и „Домашен помощник”

 

          Настоящата обява се публикува, в изпълнение на  процедура за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за доставчици на услугите за социално включване, утвърдена от  Кмета  на Община Гурково.

          Във връзка с изпълнението на Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0192-C001 по проект „Предоставяне на комплексни услуги за социално включване в семейна среда на хора с различни видове увреждания и самотно живеещи хора в община Гурково”, финансиран по процедура „Независим живот” , на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., Община Гурково обявява подбор на персонал на база необходимите квалификация и опит.

 

ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ОСИГУРЕНАТА ЗАЕТОСТ:

          С всеки от одобрените кандидати, за заемане на длъжностите „Личен асистент” и „Домашен помощник” се сключва трудов договор за период до 30.11.2017 г., съгласно предвидения план – график за изпълнение на дейностите по предоставяне на почасови услуги в домашна среда.

          Одобрените лица за заемане длъжността „домашен помощник”, ще бъдат назначени като домашни санитари. Домашен санитар попада в Единична група 5322 - домашни санитари, код на длъжността: 5322-1001.

          Длъжността се заема чрез сключване на срочен трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 68, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда (КТ).

          Възнаграждението по трудовия договор се осигурява по „Предоставяне на комплексни услуги за социално включване в семейна среда на хора с различни видове увреждания и самотно живеещи хора в община Гурково”, финансиран по процедура „Независим живот” , на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г

МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:

I.      Кандидатите, които желаят да заемат длъжност „Домашен помощник”, следва да отговарят на следните изисквания:

  1. Да имат навършени 18 години;
  2. Да имат завършено минимум основно образование;
  3. Да не са осъждани;
  4. Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в

областта на предоставянето на социални услуги;

  1. Умения и  нагласа  за работа с деца и лица с увреждания или такива в невъзможност от самообслужване.

II.    Кандидатите, които желаят да кандидатстват за длъжност „Личен асистент”, следва да отговарят на следните изисквания:

  1. Да имат навършени 18 години;
  2. Да имат завършено минимум основно образование;
  3. Да не са осъждани;
  4. Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
  5. Умения и  нагласа  за работа с деца и лица с увреждания или такива в невъзможност от самообслужване.

ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:

  1. Заявление за постъпване на работа –  приложение 6;
  2. Автобиография  –  в свободен текст;
  3. Копие на документ за самоличност;
  4. Декларация за обработка на личните данни на кандидата - Приложение №6.1;
  5. Копие на диплома за завършено образование;
  6. Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения за предоставяне на услугите „Домашен помощник”  или „Личен асистент”(ако лицето притежава такива);
  7. Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността за която кандидатства, по образец – приложение № 6.2;

Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени, кандидатите могат да се получат:

  • в сградата на общинска администрация- Гурково, етаж 2, стая 12;
  • от кметовете и кметските наместници на с. Паничерево, с. Конаре с. Димовци,

 с. Пчелиново и с. Лява река;

  • документите са достъпни и на интернет страницата на Община Гурково –

http://www.obshtina-gurkovo.com/ в раздел  „Проекти и програми”.  

Документите за кандидатстване се подават в сградата на общинска администрация- Гурково, ет. 2, стая 12.

Краен срок за подаване на заявленията за  подбор на потребители – 17.02.2017 г.

РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:

Подборът протича в два етапа  - допускане и провеждане на събеседване.

Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, назначена със заповед на Кмета на община Гурково. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите до събеседването кандидати, който се публикува на електронната страница на Община Гурково и на таблото с обявите в сградата на Община Гурково, ет. 1.

Списъкът на допуснатите до събеседване, както и датата, мястото и часът на провеждането му ще бъдат публикувани на електронната страница на Община Гурково и на таблото с обявите в сградата на Община Гурково, ет. 1.

Интервюто/събеседването се провежда от Комисия. По време на събеседването членовете на комисията имат за цел да установи мотивите за кандидатстване, очакванията към работата, професионалните компетенции, тяхната мотивировка за работа в сферата на социалните дейности.

Водещи при определянето на служителите, които ще предоставят почасовите услуги в домашна среда, ще бъдат нуждите на потребителите съобразно индивидуална социална оценка на потребностите на кандидат – потребителите.

Резултатите от подбора ще бъдат публикувани на електронната страница на Община Гурково и на таблото с обявите в сградата на Община Гурково, ет. 1.

 

За повече информация: Марияна Маринова- Ръководител на проекта,

гр.Гурково, бул. „Княз Александър Батенберг” 3,  ет. 2, стая 12

 /сградата на Община Гурково/, телефон за връзка 04331 /2040, 

 e-mail: gurkovo_obs_2020@mail.bg.

----------------------------------------------------------------------www.eufunds.bg ------------------------------------------------------------

Проект: BG05M9OP001-2.002-0192-C001„Предоставяне на комплексни услуги за социално включване в семейна среда на хора с различнивидове увреждания и самотно живеещи хора в община Гурково” финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Файлове и документи


Конкурсни характеристики


Прикачени файлове:
1
Публикувана на:
06.02.2017