ОБЯВЛЕНИЕ
ОБЩИНА ГУРКОВО в качеството си на доставчик на социални услуги в домашна среда „Личен асистент” и „Домашен помощник”, търси да назначи доставчик на територията на с. Паничерево на одобрен кандидат-потребител на социалната услуга „Домашен помощник” – Монка Дойчева Златева.
Изисквания за заемане на длъжността „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК” на лицето Монка Дойчева Златева
Кратко описание на длъжността „Домашен помощник“- предоставяне на почасови услуги за лична помощ, в т.ч. и дейности с медико-социална насоченост, дейности за социална подкрепа и социално включване и комунално-битови дейности на лица с трайни увреждания /вкл. деца/ и възрастни хора с ограничения или невъзможност за самообслужване.
Място на работа на „Домашен помощник“ - в дома на потребителя на социалната услуга, за който се полагат грижи, съгласно предварително изготвен индивидуален план в рамките на 4 часов работен ден.
Изисквания към кандидатите на длъжностите „Домашен помощник“: Безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст или на професионална пенсия за ранно пенсиониране или лица работещи по срочен трудов договор, които към момента на назначаването ще бъдат безработни;
Минимална степен на образование - завършен VI клас;/Това изискване не важи за тези кандидати, които имат професионален опил като: Домашен помощник, Домашен санитар, Личен асистент и Социален асистент./
- Мотивация за извършване на социална работа;
- Комуникация при осъществяване на обслужващи дейности;
- Отговорност и съзнателност при изпълнение на този вид дейност;
- Оказване на помощ за преодоляване на трудности.
Необходими документи, които следва да бъдат представени:
üЗаявление за кандидатстване по образец;
üДокумент за самоличност /за справка/:
üАвтобиография;
üЗа кандидати, завършили обучителен курс по сходни програми/проекти - копие на удостоверение/сертификат или декларация - свободен текст, с описание на завършения обучителен курс:
üДиплома/документ за завършено образование /копие/;
üСлужебно бележка от месторабота /ако кандидатът работи/;
üСлужебна бележка от дирекция ..Бюро по труда“
Място и срок на подаване на документите: Документи следва да се подават от 01.03.2018 г. в сградата на Общинска администрация Гурково, бул. „Ал. Батенберг” №3, стая №12. Отговорният специалист от общинска администрация следва да запознае кандидатите с длъжностните характеристики.
Документите по образец са публикувани на интернет страницата на Община Гурково. За допълнителна информация - 0887148455.
Общодостъпно място за обявяване на списъците и съобщенията: интернет страницата на Община Гурково и информационното табло до сградата на Общинска администрация - Гурково.
ИВАН ИВАНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ГУРКОВО